Good morning, that's what I texted you~ ♫

När jag har sånna här små matlådor med vattenmelon och jordgubbar i kylen känns det som att jag har livet på plats haha
 
God morgon/eftermiddag! Har inte alls sovit bra inatt då det varit fest utanför plus att jag hade halsat i mig vatten hela dagen eftersom det var så varmt i förbutiken, det skulle ut ca 1 gång varannan timme inatt. Men i alla fall, det känns ändå skönt att jag är ledig den här helgen då jag är på bra humör och är i min "uppåt-kurva". Det är inte så fint väder men då behöver jag inte känna mig guilty över att jag sitter inne och håller på med lite Flawless Faces grejer! Fick så mycket inspiration från vårt möte i måndags så jag tänkte sätta igång med inlägg och sånt i min facebook grupp igen, den hittar ni HÄR. Det har ju varit lite upp och ner för mig de senaste månaderna så gruppen har fått blivit lidande, men det är ändå kul att jag har kunder som fortfarande vill beställa saker fast än jag inte varit synligt aktiv!
 
Det är såå mysigt väder så jag tänkte röja undan lite disk och skit här, jobba lite, sen kanske jag åker och köper lite gott till ikväll och tar mig igenom en ghibli film som jag inte sett än. Har en hög med filmer som jag sett, och en hög som jag inte sett. Min totoro tatuering kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar dom filmerna, de bästa som gjorts! 
 
 
 
 

  0 kommentarer



Tänk på att jag måste godkänna din kommentar innan den publiceras. Så om du vet med dig att det du vill kommentera kan få mig eller andra att må dåligt, din kommentar klankar ner på någon och din kommentar är bara allmänt elak så behöver du inte ens klicka på skicka! Spar på energin och fundera över om du hade varit stolt över att visa dina föräldrar den kommentaren.


Namn:


E-post:


Din blogg?:




Kom ihåg mig?





Sanna, 20, Hedemora.

Hej! Här kommer ni få se lite spännande witchy stuff, min vardag, och tips på bra produkter ifrån mitt alldeles egna företag, Flawless Faces! Tveka inte att höra av dig ♡



Arkiv


Juni 2017
Maj 2017
Mars 2017
Februari 2017
Februari 2016
Januari 2016
December 2015
November 2015
Oktober 2015
September 2015
Augusti 2015
Juli 2015
Juni 2015
Maj 2015
December 2014
November 2014

Kategorier


☽ Asia ☾
☽ Daily ☾
☽ FLAWLESS FACES ☾
☽ KPOP Musik ☾
☽ KPOP Övrigt ☾
☽ My inspirations ☾
☽ Q&A ☾
☽ STUDYSPO ☾
☽ Övrigt ☾